Nominasjonsmøte i Elverum Ap

Velkommen til nominasjonsmøte!

5. jan, kl. 18:00 — 22:00, Lille Gråberg, Elverum

I tråd med vedtektene sendes det med dette innkalling til Nominasjonsmøte i Elverum Arbeiderparti torsdag 5.januar kl:18:00 på Lille Gråberg!

Fra vedtektene:§ 6.6 "Medlemsmøtet foretar den endelige nominasjon på et eget nominasjonsmøte. Nominasjonskomiteen legger fram sitt endelige forslag til liste, der det er innarbeidet de endringsforslag som komiteen har sluttet seg til. Før det tar fatt på selve nominasjonen, fastsetter nominasjonsmøtet hvor mange som skal kumuleres. Nominasjonsmøtet nominerer først ordførerkandidat, varaordførerkandidat. De skal stå først på valglista og kumuleres."

Vi vedtok valgprogram i programmøte torsdag 1.desember. Dette programmet må kandidatene på listen slutte seg til, da dette er bindende for den valglista Nominasjonsmøtet vedtar.

Vi ønsker velkommen til Nominasjonsmøte i Elverum Arbeiderparti torsdag 5.januar kl 18:00 på Lille Gråberg.

Vedlagt er også nominasjonskomiteens endelige innstilling!

Denne offentliggjøres også nå på elverum.arbeiderpartiet.no

Styret i Elverum Ap

NB: Medlemmer med @online.no-adresse på epost har vi dessverre slitt med utsending til da det har vært en teknisk svikt mot Telenors server. Vi beklager dette, men håper at vi får løst problemet raskt slik at senere eposter kommer fram til mottaker.