Årsmøte i Elverum Arbeiderparti 2021

Velkommen til årsmøte i Elverum Arbeiderparti

4. feb, kl. 18:00 — 22:00, Microsoft Teams

Du er invitert til å bli med i et Microsoft Teams-møteTittel: Årsmøte Elverum Ap

Kontakt Magnus på 48129940, dersom innloggingsproblemer.

Kjære medlem!

Godt nytt år! Vi håper du sammen med oss er klar til å ta fatt på en viktig år i politikken. Det er mange store saker som skal landes og ikke minst et viktig valg som skal vinnes i september! Da trenger vi deg med på laget for å skape et sterkere fellesskap!

Vedlagt er innkalling til årsmøte i Elverum Arbeiderparti torsdag 4.februar kl 18:00.Møtet vil bli avholdt via internett og tjenesten Microsoft teams, da vi dessverre fortsatt er under en pandemi som gjør det vanskelig å møtes på tradisjonelt vis. Et årsmøte skal vi likevel klare å gjennomføre og vi håper du vil delta.

Nærmere møtetidspunktet vil det bli sendt ut en link til det gjeldende møtet, sammen med saksdokumenter.

Dersom du trenger å øve deg på bruken av Microsoft Teams anbefaler vi å ta del i medlemsmøte 14. januar som også vil gå gjennom denne tjenesten. Da blir du bedre kjent med et verktøy vi ser ut til å måtte benytte mye også fremover. (Innkalling til dette medlemsmøtet vil komme i egen epost)

Microsoft Teams fungerer direkte i nettleseren, men du kan også laste ned et program til din maskin/nettbrett/mobil. Avhengig av hva du har tilgjengelig. Er det spørsmål rundt dette vil vi forsøke å legge opp til en testkveld i forkant av årsmøte.

Vel møtt til årsmøte!

Spørsmål kan stilles til leder Magnus Stenseth på 48129940, eller til [email protected]